Publicatiegegevens Waarde
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Organisatie en beleid
Collectie officiële publicatie
Datum indiening 2024-02-08
Datum van uitgifte 2024-02-08
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kv-tk-2024Z02062
Indiener B. Becker
Indiener A.H.J. de Kort
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-KamervragenZonderAntwoord-Web/1.2/xml/MC-OEP-KamervragenZonderAntwoord-Web.xml
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.aanhangsel ah-tk-20232024-1117
OVERHEIDop.aanhangsel ah-tk-20232024-1630
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2024-02-08
Publicatienaam Kamervragen zonder antwoord
Rubriek parlementair Kamervragen zonder Antwoord
Taal nl
Titel Het bericht 'Gescheiden klassen, verbod op popmuziek en les in weerbaarheid tegen lhbtiq+ ideologie: hoe wenselijk zijn islamitische scholen?'
Type kamervraag Schriftelijke vragen
Vergaderjaar 2023-2024
Vraagnummer 2024Z02062