Kent u het bericht «Rijkswaterstaat wil verbetering N9: «Weg is te smal, te saai en te gevaarlijk»»?1
Wat is de stand van zaken van de door u aangekondigde maatregelen voor de N9, zoals het aanleggen van een fietstunnel in combinatie met een turborotonde bij de kruising N9/Kogendijk?
In hoeverre verbeteren de door u aangekondigde maatregelen voor de N9 de verkeersveiligheid?
Hoe hoog zijn de variabelen voor de N9 in de IMA op basis waarvan u bepaalt of de weg wel of niet een probleem voor de doorstroming of de verkeersveiligheid vormt?
Op basis waarvan heeft u bepaald om sommige delen van de N9 verkeersveiliger te maken en niet de hele N9?
De leden Koerhuis en Rudmer Heerema hebben op 12 december jl. vragen gesteld over het bericht dat de N9 te smal, te saai en te gevaarlijk is. Het is helaas niet mogelijk gebleken om binnen de gebruikelijke termijn de antwoorden naar de Kamer te sturen. Het verzamelen van de benodigde informatie vraagt namelijk meer tijd, ook vanwege de feestdagenperiode.
Ik streef er naar de beantwoording zo spoedig mogelijk te versturen.
NH Nieuws, 19 januari 2021 (Rijkswaterstaat wil verbetering N9: «Weg is te smal, te saai en te gevaarlijk» – NH Nieuws)
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/ah-tk-20222023-1269.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.